2009年12月28日 星期一

曲奇涵既其他代替料

其實之前提及果個曲奇, 除左可以用芝士之外, 仲可以用其他代替架.
例如係:


cranberry (紅莓) - 又係大型超市有得賣, 不過多數買到既係雪藏既.
可以令尿液的pH值正常,改善泌尿器官疾病.
基本上如果我唔用口咬爛d cranberry, 就甘成粒比屋企既大少大小姐食..
佢地係采我都傻. (因為真係好酸呀!)
我又唔想日日用口咬爛比佢地食, d cranberry 又消耗得慢.
甘就不如用黎整曲奇啦.



整出黎都幾醜樣甘呢..不過因為整左做曲奇,
大少同大小姐就好樂意去食呢!





薏米 - 藥材鋪一定有, 不過我多數用一包包有機果d

其實我係煲薏米水,係落冰糖之前就畢起d水比兩小傻飲, 同埋畢起少少薏米黎整餅
薏米強腎功能,並有清熱利尿作用. 狗狗成日食狗餅都好熱氣下架.
得閒飲下薏米水, 菊花水,脾氣都會好d呀!




蒜頭 - 一瓣好啦!! (要磨泥woo!)

 一睇到用蒜頭就一定以為我亂講啦..
a, 唔好"o車"住.. 
其實狗狗既醫學報告已經講過蒜頭係對狗有益架.
記得晌好耐之前一個周兆祥博士既節目入面
都有講過佢d 狗有食大蒜同埋搵大蒜水沖涼, 可以有防蚤既功效, 亦都可以增強免疫力
甘當然唔好以食太多啦, 因為蒜頭有有種叫thiosulphate的物質可以破壞貓狗的紅血球,引致貧血.
20kg - 30kg 既狗食5g 就夠啦
甘整50塊既餅餅用1-半瓣就夠晒食一個月囉.


其實仲有好多整法, 暫時講住甘多先啦~


沒有留言:

張貼留言